Aprofitant la celebració del Dia de la Bici,hem reivindicat la construcció d’un carril bici a la platja que connecte tots els nuclis del poble. Per a fer visible la nostra demanda, diversos membres del col·lectiu local hem repartit samarretes amb el lema «Carril bici a la platja. Ja!» entre els participants en el recorregut del Dia de la Bici que organitza l’ajuntament.
La iniciativa del Bloc ha sigut molt ben acollida entre els assistents a esta marxa ciclista, a la qual enguany s’havien apuntat més de set-centes persones. S’han repartit gratuïtament fins a setanta samarretes, de color roig, amb l’esmentat lema grafiat en blanc i negre, unes samarrates que han posat un punt de contrast entre les blaves que l’ajuntament havia distribuït a l’inici de la carrera, que com tots els anys ha partit de la plaça de la Constitució, ha passat pel barri de la Magdalena, ha baixat fins la platja (on s’ha parat a esmorzar) i ha acabat a la plaça de la Nòria, enguany per primera vegada en esta jornada ciclista.
Cal dir que la construcció d’un carril bici figurava entre les propostes que el PP que ara governa a Massamagrell presentà en el seu programa electoral en els darrers comicis electorals i que fins ara, després de més d’un any d’aquella cita amb les urnes, encara no s’ha fet res per a realitzar el projecte.