Massamagrell, 24 de febrer de 2012. Més de huit-centes persones, entre alumnes, professors i pares i mares, han participat en una manifestació a Massamagrell convocada pels tres col·legis públics (Bisbe Amigó, Verge del Rosari i Sant Joan Evangelista) i l’IES de Massamagrell per a protestar contra les retallades en matèria d’educació decretades pel Govern de la Generalitat. La marxa estava organitzada pels quatre centres de la població i també ha comptat amb la presència del professorat i l’alumnat del col·legi públic de Rafelbunyol i de l’institut públic d’esta localitat veïna.

Els manifestants portaven disfresses i pancartes amb tota mena de motius reivindicatius, ja que es tractava d’una manifestació/carnestoltes, i es podien llegir lemes contra la càrrega policial que van patir alguns estudiants de l’Institut Lluís Vives a València, quan es concentraven així mateix contra les retallades en educació, en una mesura que ha estat considerada com a desproporcionada des de diversos sectors de la societat civil i que ha despertat una onada de protestes. A Massamagrell la marxa ha transcorregut sense cap incident i s’ha llegit un manifest final a la plaça de la Constitució, on s’acabava l’acte, en què s’ha expressat especialment que amb este tipus d’actes el que es vol és defendre una educació pública i de qualitat.