Divendres 22 de febrer es va celebrar l’Assemblea Constitutiva de Compromís per Massamagrell, en la qual Pep Galarza va ser elegit portaveu del grup i com a membres de l’executiva local van ser triats Lluís Planes, Maricruz Caballer, Sabrina León i Pablo Bellver, que exerciran diverses tasques dins de la formació.

La reunió tenia, a més del caràcter constitutiu de Compromís per Massamagrell, una vessant informativa sobre les activitats i objectius del grup en general, que Sara Gómez, portaveu de Compromís per l’Horta Nord, va detallar en la seua intervenció. Com que l’acte estava obert a la participació de la ciutadania, el portaveu de Compromís per Massamagrell, Pep Galarza, va respondre diverses qüestions que se li van plantejar per part dels assistents. Galarza va dir que Compromís per Massamagrell continuarà el treball de reivindicació i defensa dels drets de la societat civil, en temes tan importants com ara l’educació, la sanitat i els serveis socials, tal com ja es ve fent des dels col·lectius locals de Bloc, Iniciativa i els Verds, els partits polítics que componen Compromís, els quals ara es presentaran a totes les eleccions sota la marca Compromís, que tan bons resultats està obtenint tant en les eleccions municipals com en les autonòmiques i les generals, on s’ha obtingut representació. A més, va afegir que es tracta d’un projecte on tothom té cabuda i amb el qual es tenen grans expectatives de creixement, com ho demostra el fet que està augmentant considerablement el nombre d’afiliacions.