ORDRE DEL DIA per a la sessió ORDINÀRIA del PLE, 28 d’octubre 2015 a les 19:30 hores

ASSUMPTES A TRACTAR EN PLE

1.- Aprovació de les actes de les sessions núm. 10 y 11/2015 de data 16 de setembre i 7 d’octubre respectivament.

2.- Dictamen relatiu a l’aprovació de l’acord sobre l’adhesió d’aquest Ajuntament a la modificació efectuada pel RD Llei 10/2015 de 11 de setembre, de pagament part proporcional paga extraordinària 2012, modificació de la Llei 7/2007 de 12 d’abril, de l’Estatut Bàsic de l’Empleat Públic, nova disposició addicional catorzena “permisos per assumptes particulars per antiguitat”, i disposició addicional quinzena “dies de vacances per antiguitat”.
3.- Dictamen relatiu a la moció del grup municipal d’ESQUERRA UNIDA-ACORD CIUTADÀ, per un Ajuntament laic (RE 6778 de 16 de juliol).

4.- Dar cuenta del informe de Intervención sobre obligación de suministro de información de Entidades Locales relativa a las “líneas fundamentales de los Presupuestos de 2016” al Ministerio de Hacienda y Administraciones Públicas a través de la plataforma web de la Oficina Virtual para la Coordinación Financiera con las Entidades Locales. (Exp. H. L. 50/2015).

5.- Proposició relativa al canvi d’ubicació de la cessió de l’ús dels locals de l’Agència de Desenvolupament Local de Massamagrell a l’Agència de Col•locació del Consorci per a la creació d’ocupació “Pactem Nord”, homologada per al Servei Públic d’Ocupació Estatal, Nº 1000000110. Expte.: Ocupació 04/2015.

6.- Proposició relativa al nomenament de representant de l’Ajuntament davant l’Associació de “El Camí del Sant Grial”.

Mocions dels grups polítics.

7.- Moció del grup municipal Partit Popular per instar l’alcalde a que inicie una modificació pressupostària que dot en la seua totalitat la part municipal que li correspon a l’Ajuntament de Massamagrell destinada a sufragar les despeses del Pla d’Ocupació Conjunt de les administracions públiques valencianes ( RE 9410 de 19 d’octubre).

8.- Moció del grup municipal “Empoderem Massamagrell” a favor d’eradicar la pobresa energètica a les llars més vulnerables de Massamagrell (RE 9473 de 20 d’octubre).

9.- Moció del grup municipal Partit Popular per sol•licitar a la Generalitat Valenciana la construcció del túnel entre Avda. Francisco Redolat i el Carrer Joan de Joanes (RE 9541 de 22 d’octubre).

10.- Moció del grup municipal Partit Popular per instar a la Generalitat Valenciana a finalitzar el desdoblament de la carretera CV-32 (Carretera de la Gombalda). (R.E. 9542 de 22 d’octubre).

11.- Moció dels grups municipals Empoderem Massamagrell i EUPV: AC amb motiu de la marxa estatal contra les violències masclistes de 7 de novembre de 2015 (RE 9551 de 22 d’octubre)
12.- Despatx extraordinari (assumptes inclosos fora de l’orde del dia per raons d’urgència).

13.- Dació de comptes de les resolucions d’Alcaldia.

14.- Precs i preguntes.