L’horari de la Biblioteca de Massamagrell, de dilluns a divendres de 16:30 a 20:30 i només dimarts i divendres d’11:00 a 14:00 h, no s’ajusta a les necessitats de tots estudiants i sobretot en èpoques d’exàmens. A més a més, no sempre es pot gaudir d’un estudi tranquil pels sorolls interns i externs. Des del Bloc Jove volem reclamar l’ampliació de l’horari de la biblioteca o l’habilitació d’un espai on poder estudiar amb tranquil·litat. Així, evitaríem que molts estudiants del poble s’hagueren de molestar i desplaçar a les biblioteques de València o d’altres pobles.

És per açò, que fa uns dos mesos vam eixir a fer una penjada de cartells en alguns dels punts més vistosos del poble. L’ajuntament, però, en lloc d’escoltar-nos i intentar resoldre el problema, ens ha obert un expedient al col·lectiu del Bloc, per penjar cartells en mobiliari. És cert que majoritàriament els fulls els vam penjar en faroles, però justament moltes d’elles ja estaven cobertes amb altres fulls de propaganda i ofertes. I ara ve la pregunta del milió: també han obert un expedient a totes aquelles persones que havien penjat els seus cartells? Han cridat al xic que venia un pis? I a la Plataforma FESTES QUETES per plenar d’adhesius el poble? O només ens han obert l’expedient al Bloc?

Ja posats, aprofitem per demanar taulers públics perquè la gent dispose d’un lloc on poder penjar els seus anuncis, cartells d’actes culturals, musicals… Així evitarem embrutar tant el poble.